Tuesday, August 21, 2018

چگونگی یافتن راه حل نرم افزار CRM مناسب برای کسب و کار شما

به گفته Gartner، مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) بزرگترین بازار نرم افزاری در سال 2017 شد. این بازار بزرگ و رو به رشد، بسیاری از شرکت ها را به کسب و کار تحریک کرده است. با توجه به تعداد زیادی از راه حل های نرم افزار CRM، آسان است برای تبدیل شدن به غرق شدن بدانید که کدام یک برای سازمان شما مناسب است. آنچه شما دنبال آن هستید، یک راه حل نرم افزار CRM است که شما را قادر به دستیابی به اهداف خود می کند، متناسب با سیستم های موجود شماست و به شما امکان می دهد تا فرصت های فروش خود را به حداکثر برسانید. با توجه به این، در اینجا چند گام برای پیدا کردن مناسب نرم افزار CRM وجود دارد.
نرم افزار CRM
نرم افزار CRM


تعیین اینکه چه سیستم نرم افزار CRM نیاز به انجام دارد
هدف از سیستم های نرم افزار CRM این است که به شما کمک کند مدیریت و ایجاد ارتباط با مشتریان خود را. بنابراین برای پیدا کردن آنچه که به سیستم نرم افزار CRM نیاز دارید، باید با افرادی که در آن روابط هستند، به عنوان مثال، فروشندگان، نمایندگان ارتباطات مشتری و همکاران بازاریابی صحبت کنید. شما ممکن است بخواهید گروهی از افرادی را ایجاد کنید که با مشتریان ارتباط برقرار کنند تا راهنمای جستجوی نرم افزار CRM ایده آل را هدایت کنند. با انجام این کار، شما همچنین از خرید کسانی که از راه حل استفاده می کنید اطمینان حاصل کنید.
از این افراد بپرسید چه می خواهند راه حل نرم افزار CRM بتوانند انجام دهند. قابلیت های مشترک نرم افزار CRM عبارتند از:
  • مدیریت تماس: ایجاد یک مرکز همه اطلاعات مشتری در دسترس همه افراد درگیر در رابطه است
  • داشبورد ها و گزارش هایی که خلاصه ای از معیارهای تجاری را ارائه می دهند، مانند خط لوله فروش، چرخه فروش، منابع سرب، نرخ تبدیل، سودآوری فروش و موارد دیگر
  • مدیریت سرباز: به شما کمک می کند که در پیروی از پیگیری و تبدیل آنها به فرصت های فروش
  • مدیریت کمپین، که در کمپین های در حال اجرا و برنامه های تولید سرب کمک می کند و موفقیت آنها را دنبال می کند. این ویژگی شما را قادر می سازد به سرعت در حال تغییر به کمپین ها و مقایسه نتایج کمپین ها باشد.
میز کار چیزی است که بسیاری از مردم نادیده گرفته می شوند، زیرا معمولا فروش و بازاریابی را شامل نمی شود. با این حال، یک نقطه لمسی حیاتی با پایه مشتری شماست. اگر سیستم نرم افزار CRM شما یکپارچه باشد یا شامل یک ماژول میزکار خدماتی باشد، فروش و بازاریابی امکان فعالیتهای خود را با مشتریان موجود خود را به اشتراک می گذارد و ارتباطات در حال انجام با مشتریان و مشکلات آنها را در بر می گیرد. به خاطر داشته باشید که برای خرید یک مشتری جدید از هزینه های شش تا هفت برابر هزینه بیشتری نسبت به حفظ یک موجود هزینه می کند.
با توجه به توانایی های در حال گسترش راه حل های نرم افزار CRM، می خواهید در مورد نحوه مدیریت تیم های خود امروز، به علاوه آنچه که آنها می خواهند در آینده انجام دهند، بحث خواهیم کرد. به عنوان مثال، شاید آنها در حال حاضر به طور کامل از پتانسیل فروش اجتماعی استفاده نمی کنند، زیرا آنها ابزارهایی برای آسان ساختن ندارند. با این تابع در نرم افزار CRM وارد شده است، با این حال، نمایندگان ممکن است بیشتر به نفع آن در تعاملات مشتری خود است.

مطمئنا این قابل استفاده است
اگر یک سیستم نرم افزار CRM را پیدا کنید که شامل تمام ویژگی هایی است که مشتریان با آن روبرو می شوند، اما آن را دوستانه نیست، آنها از آن استفاده نمی کنند.
بنابراین برای سیستم ای که آسان است استفاده کنید و از فروشنده بخواهید تا قبل از خرید آن، تست سازمان شما را آزمایش کند. یک تیم از همکاران را از هر تابع که از نرم افزار CRM استفاده می کنند، جمع آوری کنید. از آنها برای انجام وظایف روزانه خود و برخی از ویژگی های جدید استفاده کنید.
از همکاران خود بپرسید که آیا استفاده آسان و کار خوب است. اگر نه، حرکت کن

اصرار بر داشتن موبایل
امروزه مردم هر زمان که میخواهند و هر زمان که بخواهند، پاسخ می دهند. بنابراین فروشندگان شما نیاز به دسترسی به راه حل خود را زمانی که آنها در حال حرکت هستند. اطمینان حاصل کنید که هر راه حل بررسی شما دارای قابلیت های تلفن همراه است.

دریافت IT Gurus مشارکت کنید
راه حل نرم افزار CRM شما ممکن است نیاز به یکپارچگی با سایر سیستم ها، مانند راه حل اتوماسیون خود برای بازاریابی، سیستم تلفن، سیستم مدیریت محتوا، تجارت الکترونیک، مالی یا ERP و چت باشد. بنابراین قبل از اینکه هر چیزی را بخرید، با رهبران فناوری اطلاعات خود مشورت کنید تا اطمینان حاصل کنید که این ابزار سازگاری (API) مورد نیاز است و آنها با ادغام آن با سایر سیستم های کسب و کار راحت هستند. به یاد داشته باشید همیشه به جلو نگاه کنید سازمان شما و ابزارهای موجود در طول زمان تغییر خواهند کرد. اطمینان حاصل کنید که نرم افزار CRM شما قادر خواهد بود با سازمان شما و سایر نقاط جهان تکامل یابد.

ارزیابی مشارکت
راه حل نرم افزار CRM تنها بخشی از معادله موفقیت است. شما همچنین با فروشنده نرم افزار CRM همکاری خواهید کرد. شما باید به عنوان یک شریک طولانی مدت با آنها احساس راحتی کنید.
همانطور که از طریق مراحل تعیین اینکه آیا آنها محصول مناسب را ارائه می دهند، همچنین در نظر بگیرید که چگونه با شما رفتار می کنند. آیا آنها را در همه ویژگی های افزودنی به فروش می رسانید یا به آنها نیاز دارید یا نه؟ آیا آنها به عنوان یک مشاور عمل می کنند، نیازهای شما را ارزیابی می کنند و اطلاعاتی را ارائه می دهند که به شما کمک می کند تصمیم خوبی در مورد آنچه که برای شما مناسب است، انجام دهید؟ یک شریک تجاری نیز با شما در مورد چگونگی پیاده سازی راه حل صحبت خواهد کرد و نیازهای فعلی شما برای پشتیبانی و آموزش نیز می تواند باشد.

هزینه را در نظر بگیرید
اگر بعد از انجام مراحل بالا، به انتخاب دو گزینه بروید، می خواهید هزینه ها را مقایسه کنید. وقتی این کار را می کنید، مطمئن شوید که هر بسته ای که فروشنده ارائه می دهد نیازهای شما را پوشش می دهد. اگر هزینه های اضافی برای پشتیبانی یا سفارشی سازی مورد نیاز وجود دارد، اینها را اضافه کنید تا بتوانید سیب به سیب را مقایسه کنید. به هزینه های بلندمدت نگاه کنید، زیرا بسیاری از شرکت ها در این بخش قیمت گذاری مقدماتی را ارائه می دهند. با این حال، ممکن است کشف کنید که پس از دوره اولیه هزینه های فعلی شما بسیار بالاتر است.
پیدا کردن راه حل مناسب نرم افزار CRM برای شرکت شما یک کار آسان نیست. اگر، با این حال، شما آن را گام به گام و به دنبال ورودی از کاربران و تیم فناوری اطلاعات خود را، شما بیشتر احتمال دارد که با اجرای شما راضی است.

No comments:

Post a Comment