Wednesday, February 10, 2016

شش کاربرد نرم افزار CRM



روش های قیمت گذاری محصولات


شش کاربرد نرم افزار CRM


سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در کاهش هزینه ها و افزایش سود از طریق سازماندهی و مکانیزاسیون فرآیندهای کسب وکار به شما کمک می کند. و از این طریق باعث افزایش رضایت و وفاداری مشتریان در زمینه های فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش می شود. یکی از نرم افزارهای مطرح در دنیا در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان نرم افزار SarvCRM می باشد. در ادامه به شش مورد از پرکاربردترین استفاده های نرم افزار SarvCRM می پردازیم.

1- مدیریت فروش

همه شرکت ها و سازمان ها در تلاش برای پیش دستی و سبقت از رقبای خود هستند. که لازمه آن تمرکز تیم فروش بر امور اصلی و داشتن اطلاع به روز و دقیق است. این مطلب اهمیت به کار گیری ابزاری مناسب برای مدیریت ارتباط با مشتری را مشخص می نماید. استفاده از نرم افزار CRM کمک می کند تا فرآیندهای داخلی ساده تر و سریعتر شوند و پرسنل فروش به جای درگیر شدن در امور پیش پا افتاده روزانه بر هدف اصلی یعنی فروش تمرکز می کنند. و شرایطی فراهم می شود که بتوان تجربه ای متفاوت را برای مشتریان خود به ارمغان آورید.

2- مدیریت بازاریابی

رشد تمامی کسب و کارها در گرو بهبود و ارتقای ارتباط با مشتریان است. قطعا شما می خواهید مشتریان جدید جذب کنید، مشتریان فعلی خود را راضی نگه دارید و کسب و کار خود را از این طریق رشد دهید. نرم افزار CRM امکان درک بهتر مشتریان را فراهم می کند. با تحلیل قدرتمند رفتاری و آنالیز اطلاعات بازاریابی، به راحتی امکان تقسیم بندی و هدف گذاری مشتریان فراهم می شود. و شما قادر خواهید بود علاقه مندی های مشتریان را یافته و سپس در زمان مناسب و با پیامی مناسب آن ها را با خود همراه نمایید.

3- مدیریت خدمات پس از فروش

ارایه خدمات عالی به مشتریان ابتدا با کسب رضایت آنها شروع می شود. و آن نیز ابتدا با کسب رضایت پرسنل شما آغاز می شود. بعد از آن پرسنل خدمات پشتیبانی شما به عنوان افراد حاضر نوک پیکان مواجه با مشتریان به گونه ای رفتار خواهند کرد که مشتریان علاقه مند خواهند بود روابط شان را با شما ادامه دهند.

4- بانک اطلاعات مشتریان

در نرم افزار CRM امکان تعریف مشتریان حقیقی و حقوقی وجود دارد و شما می توانید افراد حقیقی را به مشتریان حقوقی متصل کنید و یا برای مشتریان زیرمجموعه تعریف کنید. این قابلیت ها در کنار امکانات فرم سازی که اجازه می دهد فیلدهای مورد نیاز خود را به سیستم اضافه کنید. باعث می شود که یک بانک جامع از اطلاعات مشتریان در اختیار داشته باشید و برای اهداف مختلف از آن استفاده نمایید.

5- مدیریت خدمات پشتیبانی (Helpdesk)

همیشه مشتریان ما بیرون از سازمان نیستند برای برخی از واحدهای سازمانی نظیر واحد IT و یا واحد نت (نگهداری و تعمیرات) منظور از مشتریان یعنی پرسنل دیگر واحدهای سازمانی، نرم افزار CRM با استفاده از قابلیت هایی مانند مدیریت Case (یا تیکت یا issue یا مورد)، تقویم برنامه ریزی خدمات، پایگاه دانش، لیست وظایف و گردش کارها امکانات لازم برای راه اندازی سیستم خدمات پشتیبانی را فراهم می آورد.

6- کاتالوگ محصولات

یکی از معضلات شرکت هایی که چندین محصول دارند مدیریت و به روز رسانی کاتالوگ محصولات است. نرم افزار CRM امکان ثبت کاتالوگ محصولات را فراهم می کند. این قابلیت در کنار امکان اتصال آن به پورتال SarvCRM باعث می شود تا تغییرات شما بر روی کاتالوگ محصولات به صورت خودکار به پورتال اینترنتی یا فروشگاه شما نیز انتقال داده شود.

نرم افزار CRM بر فراز ابرها


این روزها برای آنهایی که از رکود بازار به تنگ آمده اند و به دنبال راه و روشی برای افزایش فروش می باشند. و برای آنهایی که خود را برای دوران پساتحریم و گسترش بازار آماده کرده اند، در حوزه فناوری اطلاعات بهترین حرکت استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری است. اما اینکه کدام نرم افزار CRM را انتخاب کنیم؟ چقدر برای آن هزینه کنیم؟ چقدر زمان می برد تا مستقر شود؟ و ... سوالاتی است که ممکن است شما را از دنبال کردن موضوع منصرف کند. ما در اینجا راهکاری ارایه می کنیم که پیشنهاد می کنم چند سطر بعدی را برای آشنایی با آن مطالعه کنید.

به احتمال زیاد تا کنون نام نرم افزار SarvCRM را شنیده اید. اگر هم نه مطالعه "معرفی SarvCRM – قسمت اول" و "معرفی SarvCRM – قسمت دوم" را توصیه می کنیم. این نرم افزار جزو بهترین نرم افزارهای CRM در دنیا است و آنقدر انعطاف پذیر و جذاب طراحی شده است که قابلیت انطباق با هر کسب و کاری را دارد. اگر این نرم افزار را ببینید و کمی با آن کار کنید قطعا تنها انتخاب شما به عنوان سیستم مدیریت ارتباط با مشتری خواهد بود.

برای اینکه شما بتوانید بر فعالیتهای کسب و کار خود تمرکز کنید و نرم افزار CRM به واقع بتواند راهکاری برای بهبود فرآیند بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش شما باشد. ما کل مسئولیتها از تامین سرور و فارسی ساز CRM تا نصب و راه اندازی و پشتیبانی را در سرویس ابری SarvCRM بر عهده گرفته ایم.

اگر نگران هزینه ها هستید کافی نگاهی به قیمت پلان بینالود در لیست قیمت SarvCRM بیاندازید، ما همراه شما هستیم تا با آسودگی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری کسب و کار خود را فعال نمایید و با کمک آن فروش خود را افزایش دهید.


No comments:

Post a Comment